Betalning & Frakt

(Hela eller delar av den här texten är automatiskt översatta, vi reserverar oss rätten för eventuella felskrivningar.)

Betalning:

Alla priser är exkl. moms, om inte annat anges. Fraktkostnader kommer tillämpas. Vi tar betalning med Mastercard, Visa med mera. Klarna Betalningsalternativ tillgängliga.

För företagskunder vänligen skicka en förfrågan till ekonomi@golflinks.se för att skapa en manuell beställning med faktura.

Alternativt kan betalningen göras med PayPal (www.paypal.se), vilket möjliggör betalning med Visa, MasterCard, Diners och American Express. För försäljning via kredit-/betalkort gäller startvillkor så snart korttransaktionen har godkänts. Ingen extra avgift tas ut för kortbetalningar. Sena betalningar debiteras ränta med 2 % per månad från förfallodagen. Säljföretaget förbehåller sig rätten att ändra priser, felaktiga priser och slutförsäljning. Såvida detta inte är uppenbart felaktigt, kan detta tvinga Säljföretaget att avbryta köpet och återbetala eventuellt inbetalt belopp på bästa sätt. Detta kan göras när som helst under transaktionen när sådana fel upptäcks. Orsaken till felet ska tydligt presenteras för kunden i samband med att köpet hävs.

Återbetalning:

För rätt till återbetalning, se denna länk

Om betalningen görs med kort kommer återbetalningen att ske inom de kommande bankdagarna. Om en beställning görs manuellt med faktura kan du kontakta ekonomi@golfinks.se alternativt avbryta beställningen på sidan "mitt konto". Om betalning sker med Klarna kommer de att återbetala lämplig summa inom de kommande bankdagarna.

När utfärdar vi återbetalningar?

Om produkten är skadad och- eller defekt förutom vad som beskrivs eller visas i produktbeskrivningen/bilderna.

För att göra en begäran om återbetalning, vänligen skicka en förfrågan till ekonomi@golflinks.se.

Leverans och avbeställning:

Beställningar inkomna före kl. 12.00 måndag till torsdag kommer att behandlas samma eller nästa dag, med leverans inom 5 arbetsdagar. Beställningar som tas emot på fredagar, lördagar och söndagar kommer att behandlas följande måndag. Leverans sker med post/frakt/mail. I de fall konsumenten bedömer att leveransen är försenad på ett sådant sätt att han/hon inte längre önskar leverans av beställningen åligger kunden att häva beställningen i enlighet med Säljföretagets köpvillkor. Avbeställning efter att beställningen har skickats är inte möjligt. I de fall beställningen har skickats är kunden skyldig att ta emot beställningen. Avbeställd produkt eller tjänst som förvärvats eller förberetts specifikt för kunden, är inte möjligt. Avbeställningen är inte giltig förrän kunden fått bekräftelse från Säljföretaget via e-post.